آدرس: اصفهان - منطقه صنعتی دولت آباد - خیابان بهارستان(46) - گروه صنعتی یوکار

خرید آسیاب قهوه اصفهان

خرید آسیاب قهوه اصفهان

خرید آسیاب قهوه صنعتی اصفهان

به دنبال خرید آسیاب قهوه در اصفهان هستی ؟ نمی دونی کدوم آسیاب قهوه را با چه قیمتی بخری؟ نگران نباش ما بهت کمک می کنیم تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشی!  در این پست قراره مشخصات بهترین آسیاب قهوه اصفهان را بررسی کنیم با ما همراه باش!

خرید آسیاب قهوه صنعتی اصفهان

بهترین خرید آسیاب قهوه در اصفهان

اگر در اصفهان زندگی می کنید حتماً می دانید تحقیق و بررسی قبل از خرید یک اصل است. بخصوص اگر کالای شما قیمت نسبتاً بالایی داشته باشه تحقیق و بررسی کالا ضرورت بیشتری خواهد داشت. اما برای برای بهترین خرید آسیاب قهوه در اصفهان چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت.

سرعت دستگاه آسیاب قهوه:

مهم نیست که آسیاب قهوه خانگی می خواهی یا صنعتی! مهم اینکه سرعت دستگاه آسیاب خوب باشه و تا جایی که میشه قهوه به صورت یکنواخت پودر شود. همانطور که می دانید سرعت دستگاه آسیاب صنعتی قهوه خیلی بیشتر از آسیاب خانگی است از این رو کیفیت کار هم متفاوت خواهد بود. البته یک نکته را د رنظر داشته باشید که قیمت آسیاب صنعتی هم بالاتر از آسیاب خانگی است.

کیفیت آسیاب قهوه:

مهم ترین نکته برای طعم دهی قهوه کیفیت آن و بعد روش درست کردنش هست! هر چقدر که تو کار درست کردن قهوه ماهر باشید اما آسیاب درستی نداشته باشید قهوه تون کیفیت و طعم خوبی نداره! پس مهمه که آسیاب شما با کیفیت بالا قهوه را خرد کنه و یک پودر یکدست به شما تحویل بده در غیر این صورت هزینه ای که برای دستگاه دادید تقریبا ضرره! علاوه بر این باید بدونید برای هر نوع قهوه چه آسیابی مناسب هست که در پست های بعدی به این مطلب هم می پردازیم.

قدرت دستگاه آسیاب صنعتی:

همانطور که می دانید هر چقدر قدرت دستگاه بالا باشه شما می تونید در کمترین زمان بهترین بهره وری را داشته باشید. این موضوع به خصوص برای کافی شاپ ها، قهوه فروشی ها و … اهمیت بیشتری داره! زیرا زمان طلاست و مشتری به دنبال سرعت در خدمات است.

تیغه مناسب و مقاوم برای آسیاب:

یکی از مهم ترین ابزارهای آسیاب تیغه آن است که باید به اندازه کافی مقاوم باشه تا بتونه اجسام سخت را آسیاب کنه! علاوه برآن نوع و طراحی داخلی هم به گونه ای باشه که خروجی یک آسیاب حرفه ای و بی نقص باشه.

قابلیت شستشو و جدا شدن دستگاه آسیاب:

از مهم ترین نکات بهداشتی بعد از آسیاب، امکان تمیز کردن و شستشوی راحت دستگاه است. تصور کنید که نتونید این کار را به راحتی انجام بدید یا اصلاً امکانش وجود نداشت باشه! پس اولویت با دستگاه هایی است که بتوانه قابلیت جدا شدن را داشته باشه و بدون دردسر تمیز بشه.

ظرفیت بالا برای خرد کردن:

اگر همراه با سرعت زیاد ظرفیت دستگاه نیز خوب باشه دیگر حرف نداره! پس به ظرفیت دستگاه هم توجه داشته باشید!

فن خنک کنندگی بالا و قدرتمند:

حتماً می دونید اکثر وسایل برقی در اثر کارکرد و استفاده در زمان طولانی مشکل گرمایش و احتمال سوختن موتور را دارند این مساله برای آسیاب های قهوه هم صدق می کنه! چه برای آسیاب های خانگی و چه برای آسیاب های صنعتی؛ زیرا فشار زیادی برای پودر کردن دانه های سخت قهوه به دستگاه وارد می شه. این مساله خیلی مهمه و باید به دقت توسط شما بررسی بشه! زیرا خسارت فراوانی در آینده ممکنه وارد کنه.

امکان آسیاب در درجه های مختلف:

اگه شما یک قهوه کار حرفه ای باشید می کنید اهمیت درجه بندی زیاده زیرا برای تهیه هر نوع قهوه نیاز به یک درجه ی خاصی دارید. حالا تصور کنید آسیاب شما درجه بندی نداشته باشه یا درجه بندی محدودی داشته باشه! اگه کافی شاپ دارید یا شغل های مهم و مرتبط با قهوه یا حتی دوست دارید یک قهوه حرفه ای در منزل داشته باشید این مساله را به دقت بررسی کنید.

تا اینجا خصوصیات مهم یک آسیاب قهوه حرفه ای را براتون شرح دادم که بسته به نیازتون می تونید آسیاب قهوه خانگی یا صنعتی بخرید. در مورد آسیاب های خانگی یک مدل ایرانی و چندین مدل خارجی در بازار بیشتر نیستند و برای آسیاب های صنعتی قهوه هم در بازار تنوع زیاده اما هر آسیابی این ویژگی ها را به صورت یکجا نداره. تنها آسیابی که تونسته تمام ویژگی های ذکر شده را به صورت یکجا در خود داشته باشه آسیاب قهوه صنعتی یوکار است.

انتخاب و خرید آسیاب قهوه صنعتی اصفهان

آسیاب قهوه یوکار با داشتن چندین مدل متنوع با قدرت موتور 2 و 3 اسب بخار و ظرفیت 45 کیلو قهوه ترک در ساعت و 75 کیلو قهوه اسپرسو در ساعت با امکان اشغال فضای کوچک به همراه دقت و سرعت بالا و یکدست بودن پودر نهایی با درجه بندی متنوع (23 درجه) توانسته یکی از پرفروش ترین و بهترین آسیاب های صنعتی قهوه در داخل ایران باشد. طراحی این دستگاه به نحوه ای تعبیه شده است که بیشترین میزان خنک کنندگی را دارد و بدنه آن از جنس فلز و پوشش ظاهری آن از رنگ استاتیک زیبا و مقاوم است. تیغه ها از جنس فلت و دارای قطر 120 میلی متر می باشد. البته در مدل های پرقدرت قطر تیغه به 140 میلی متر می رسد و توانایی آسیاب قهوه ترک 65 کیلو در ساعت و اسپرسو تا 120 کیلو در ساعت است. یکی دیگر از مزایای این آسیاب پرقدرت داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش است.

قیمت آسیاب قهوه صنعتی اصفهان

تولید کنندگان زیادی در اصفهان آسیاب قهوه صنعتی تولید می کنند. همانطور که می دانید قیمت آسیاب قهوه صنعتی اصفهان کمی مناسب تر از شهرهای دیگر است. قیمت آسیاب قهوه یوکار نیز بسیار مقرون به صرفه تر از آسیاب های دیگر و مشابه های خارجی است. زیرا کیفیت و دقت فوق العاده بالایی دارد و می تواند به راحتی قابل رقابت با مشابه خارجی باشد. شاید به جرات می توان گفت که یکی از بهترین آسیاب های قهوه صنعتی ایرانی است که در اصفهان تولید می شود و دارای تمام خصوصیات و ویژگی های کامل یک آسیاب صنعتی می باشد.از مهم ترین ویژگی آسیاب های یوکار عدم پرتی و مخلوط شدن قهوه در هنگام عوض کردن درجه است که باعث تعجب بسیاری از قهوه فروشان و صاحبان کسب و کار در زمینه قهوه شده است.

برای اطلاع از قیمت ها یا مشاوره رایگان می توانید با شماره 09133151128 در تماس باشید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping