آدرس: اصفهان - منطقه صنعتی دولت آباد - خیابان بهارستان(46) - گروه صنعتی یوکار

قیمت آسیاب قهوه کافی شاپ

قیمت آسیاب قهوه کافی شاپ

قیمت آسیاب قهوه کافی شاپ

آیا به دنبال قیمت آسیاب قهوه کافی شاپ هستید؟ اگر شما هم برای کافی شاپ خود به دنبال بهترین آسیاب قهوه با قیمت مناسب هستید این پست را از دست ندهید. ما در این پست آسیاب های قدرتمند داخلی که نسبت به مشابه خارجی بسیار کاربردی و مناسب هستند را معرفی کرده ایم.

توجه داشته باشد که کافه و کافی شاپ در کلمه کاملا شبیه به هم هستند؛ اما نباید کافه را با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود.

برخی از آسیاب های قهوه مناسب برای خرد کردن قهوه های سخت با سرعت بالا نیست اغلب آسیاب های کوچک مناسب برای مصارف خانگی هستند.  در نظر داشته باشید کسب و کار حرفه ای در زمینه قهوه مانند کافی شاپ، قهوه فروشی و … نیازمند آسیاب حرفه ای و پودر یکدست شده است در غیر این صورت خروجی نهایی خوب نخواهد بود. از این رو پیشنهاد می شود برای آسیاب کردن قهوه از دستگاه آسیاب قهوه صنعتی استفاده شود این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده که بسیاری از مردم عادی برای کیفیت قهوه خود از آسیاب صنعتی استفاده می کنند.

قیمت آسیاب کافی شاپ

مزایای آسیاب قهوه برای کافی شاپ

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چه لزومی دارد از آسیاب قهوه صنعتی استفاده شود تا آسیاب کوچک خانگی یکی از مهم ترین دالایل این امر مزایای آسیاب قهوه صنعتی نسبت به خانگی است. همانطور که می دانید دقت آسیاب های خانگی نسبتاً پایین هستند و امکان یکدست بودن قهوه به صورت پودر به ندرت وجود دارد. اما در آسیاب های صنعتی به لحاظ داشتن قدرت موتور بالا و تعداد درجه بندی متنوع برای پودر کردن هم از نظر دقت و هم از نظر سرعت به راحتی قابل اطمینان هستند. همین جا باید بگویم هر اسیاب صنعتی این امکانات را در خود ندارد با توجه به بازخورد مشتریان متنوع متوجه شده ایم در آسیاب های صنعتی با برندهای گوناگون برخی از این آسیاب ها راضی نبوده اند و نتواسته اند نیاز مشتریان را برطرف کنند به همین دلیل حتما برای تهیه آسیاب صنعتی تحقیق و بررسی داشته باشید این موضوع حتی در مورد آسیاب های خارجی هم صدق می کنند برندهای ترک و … نیز چنین مشکلاتی داشته اند و مشتریان با دادن هزینه های گزاف متوجه شده اند دستگاه مناسب کارشان نبوده است.

بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی

شاید به نظر آید محصولات ایرانی کیفیت لازم را ندارند و به اندازه کافی قدرتمند نیستند این یک اشتباه محض است! زیرا برخی برندهای ایرانی به قدری با کیفیت هستند که از طرف کشورهای خارجی هم  مورد استقبال قرار گرفته اند به عنوان مثال آسیاب قهوه صنعتی یوکار علاوه بر بازار داخلی بسیار جذاب برای بازارهای خارجی هم بوده و توانسته بهترین خروجی را داشته باشد. این یک موفقیت بزرگ برای ایرانیان است زیرا طراحی و تولید این دستگاه به صورت صد در صد ایرانی بوده است.

مشخصات آسیاب قهوه یوکار برای کافی شاپ

دستگاه آسیاب یوکار با داشتن چندین مدل متنوع از نظر قدرت و قیمت می تواند برای هر بودجه و فضایی مناسب باشد. مدل gs650 یکی از پرقدرت ترین دستگاه های آسیاب است ک با داشتن قدرت 3 اسب بخار و طراحی منحصر به فرد با فن خنک کنندگی بالا توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد جنس تیغه از فولاد بوده و قطر ان 140 میلی متر می باشد. این آسیاب 23 درجه متنوع برای آسیاب آنواع قهوه را دارد و توانایی آسیاب قهوه ترک را 65 کیلو در ساعت و قهوه اسپرسو را تا 120 کیلو در ساعت خواهد داشت. همچنین دارای آن ربا جهت جذب و مانع ورود فلزات به داخل تیغه می باشد تا خروجی در نهایت کیفیت باشد.

قابلیت جدا شدن دستگاه برای شستشوی راحت و داشن هاپر دستگاه از جنس پلکسی گلس از دیگر ویژگی های این محصول است. قابل ذکر است طراحی این دستگاه طوری در نظر گرفته شده که بیشترین بازدهی و بالاترین خنک کنندگی را داشته باشد و جنس بدنه از فلز با پوشش رنگ استاتیک است.

همچنین مدل های دیگر با قدرت کمتر وجود دارند که می توانند بسته به نوع کار و بودجه شما مناسب باشند. شاید گفت یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه آسیاب قهوه ترک و قهوه سبز است در کنار این ها این دستگاه 12 ماه گارنتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.

لازم به ذکر است رنگ بندی و تنوع کارها را می توانید در فروشگاه آسیاب قهوه یوکار ببینید. همچنین برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر برای خرید آسیاب می توانید با شماره 09133151128 در تماس باشید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping