آدرس: اصفهان - منطقه صنعتی دولت آباد - خیابان بهارستان(46) - گروه صنعتی یوکار

بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسو دلونگی

بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسو دلونگی

  1. آیا می دانید بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسو دلونگی چیست در این پست قصد داریم 4 انتخاب برتر را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی هستید حتماً این پست را تا آخر مطالعه کنید. زیرا ما همه انتخاب ها را به صورت جداگانه بررسی کرده ایم.

بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی

همانطور که میدانید ذائقه هر کس برای قهوه متفاوت است، برخی از قهوه ها برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی و به صورت کلی اسپرسوسازی مناسب تر است.

فهرست مطالب

دانه های قهوه کامل

آیا شات های اسپرسو می میرند
بهتر است از لوبیا کامل استفاده کنید
دلونگی دانه های تازه را برای دستگاه اسپرسوساز خود توصیه می کند. بهتر است از دانه های کامل استفاده کنید و درست قبل از تهیه اسپرسو آنها را آسیاب کنید. می توانید از لوبیاهای از قبل آسیاب شده استفاده کنید، اما از نظر طعم و عطر، لوبیای تازه ترجیح داده می شود.

اگر خودتان این کار را انجام دهید، کنترل اندازه آسیاب لوبیا بسیار ساده تر است. دانه های ریز آسیاب شده بهترین ها برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی هستند. گاهی اوقات لوبیاهای از قبل آسیاب شده بهترین قوام برای نوشیدنی های خاص نیستند.

دانه های قهوه تازه

تازه بودن لوبیا فقط به زمان آسیاب شدنشان مربوط نمی شود، بلکه به زمان برشته شدنشان هم اشاره دارد. دانه های قهوه تازه برشته شده بهترین انتخاب برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی است.

کرما لایه رویی خامه ای اسپرسو است که هنگام برخورد آب داغ با قهوه ایجاد می شود و میکروحباب های دی اکسید کربن را آزاد می کند. پس از هم زدن، طعم ملایم تری به اکسپرسو اضافه می کند. حباب ها به چربی ها و روغن های طبیعی می پیوندند تا این لایه کف روی سطح اسپرسو شما بنشیند.

بهترین دانه ها برای دانه های اسپرسوی دلونگی شما 7 تا 21 روز قبل برشته شده اند – و سپس درست قبل از استفاده تازه آسیاب می شوند! با گذشت زمان، اکسیژن بیشتری با دانه‌های قهوه در تماس است و بر کیفیت قهوه، از جمله لایه کرم، تأثیر می‌گذارد.

دانه های قهوه یا رست تیره متوسط

یک دست پر از دانه های قهوه
اکثر ترکیبات اسپرسو متوسط ​​تیره هستند
کباب های متوسط ​​و تیره متوسط ​​در دانه های اسپرسو بسیار رایج است . اگر به یک فروشگاه بروید، ممکن است متوجه شوید که بیشتر ترکیبات اسپرسو متوسط ​​یا متوسط ​​تیره هستند.

دلیلی برای این وجود دارد، زیرا کباب‌های تیره‌تر اسپرسویی سازگارتر و خوش طعم‌تر می‌سازند. اسپرسویی که از برشته های سبک تهیه می شود طعم ملایم و صافی دارد.

کباب‌های با تیره متوسط ​​تا حدودی روغنی هستند اما به اندازه کباب‌های تیره روغنی نیستند، به این معنی که احتمال دارد دستگاه اسپرسوساز دلونگی شما را مسدود کند. بسیاری از مردم یک کباب با تیره متوسط ​​را برای نوشیدنی اکسپرسو سیاه ترجیح می دهند، زیرا طعم آن روشن تر است، در صورت تهیه اکسپرسو برای افزودن به نوشیدنی شیری، کباب تیره را انتخاب می کنند.

در حالی که هیچ چیز شما را از تهیه اسپرسو با کباب سبک باز نمی دارد، به طور کلی، فقط باریستاهای باتجربه این کار را انجام می دهند.

دانه های قهوه رست تیره

یکی از دلایلی که کباب های تیره برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی توصیه می شود این است که کاهش کیفیت دانه ها کمتر است. البته هنوز هم لوبیاهای تازه ترجیح داده می شود، اما کباب های تیره به مرور زمان نسبت به کباب های روشن تغییر چندانی نمی کنند. این بدان معنی است که یک برشته تیره، روز به روز اسپرسوی ثابت تری به شما می دهد.

یکی دیگر از اجزای کلیدی در مورد دم کردن اسپرسو، سلامت دستگاه اسپرسو دلونگی شما است. کباب های تیره و کباب های تیره متوسط ​​اغلب روغنی هستند. این می تواند در دستگاه شما بقایای چسبناکی ایجاد کند و باقی بماند.

اگر با کباب‌های تیره دم می‌کنید، حتماً دستگاه خود را مرتباً چک و تمیز کنید تا به تجهیزات شما آسیب نرساند. این نه تنها به دستگاه آسیب می رساند، بلکه دستگاه نمی تواند اسپرسوی
باکیفیت تولید کند، اگر با روغن و کثیفی مسدود شود. اگر این پست را دوست داشتید، ممکن است به راهنمای ما در مورد بهترین قهوه برای دستگاه های Jura علاقه مند شوید .

سوالات متداول بهترین قهوه برای دستگاه اسپرسوساز دلونگی

آیا دلونگی مارک خوبی برای دستگاه اسپرسوساز است؟

DeLonghi ماشین آلات پیچیده و در عین حال ساده برای استفاده را می سازد تا مفهوم راحتی و تطبیق پذیری را بدون افت کیفیت به آشپزخانه شما بیاورد. این یک تجربه اسپرسوی کاملاً قابل تنظیم را ارائه می دهد که در یک شات اسپرسو متوقف نمی شود.

بهترین دستگاه اسپرسوساز دلونگی چیست؟

بهترین دستگاه اسپرسوساز دلونگی DeLonghi EC680M است. این اسپرسو با کیفیت بالا ارائه می دهد و فشرده و مقرون به صرفه است. همچنین می تواند شات های تک یا دوتایی دم کند.

آیا می توانید قهوه معمولی را با دستگاه اسپرسوساز دلونگی درست کنید؟
نه، از دستگاه اسپرسوساز دلونگی نمی توان برای تولید یک فنجان قهوه استاندارد استفاده کرد. دستگاه دو منظوره قابل استفاده برای قهوه و اسپرسو مورد نیاز است. این به این دلیل است که تهیه اسپرسو روشی متفاوت از تهیه قهوه استاندارد دارد.

آیا می توانم برای رسوب زدایی دستگاه اسپرسوساز دلونگی از سرکه استفاده کنم؟
استفاده از سرکه یا اسید سیتریک برای رسوب زدایی دستگاه اسپرسوساز دلونگی شما ممکن است جایگزین مطمئن تری نسبت به استفاده از رسوب زدا موجود در فروشگاه ها باشد. از آنجایی که انسان ممکن است بقایای این پاک کننده های قوی را مصرف کند، بسیاری نگران استفاده از آنها برای از بین بردن موثر تجمع مواد معدنی هستند.

چه غلاف های قهوه با دستگاه اسپرسوساز دلونگی سازگار است؟
تمام جدیدترین دستگاه های اسپرسوساز دلونگی با غلاف های قهوه ESE (Easy Serving Espresso) که اغلب به عنوان سیلداس یا مونودوز شناخته می شوند، سازگار هستند. راحتی و خلوص کپسول های تک سرو را با کنترل فرآیند مشابه روش معمول استفاده از قهوه آسیاب شده فراهم می کند.

منابع
اگر این مقاله را دوست دارید، راهنمای ما در مورد طرز تهیه قهوه سرد را بخوانید.

در این مقاله به نحوه آسیاب کردن دانه های قهوه برای دم کردن سرد می پردازیم .

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping